kckelf123 ah o haftalarım türlü kaygılarla geçti. Kalbi atıyor mu acaba diye aklımdan geçirip ağlardım hep 😢 Daha başka türlü şeyler de gelirdi aklıma ama yeni kaygı fikirleri vermeyeyim şimdi 😂 şuan 29 haftalık olduk. Ne zaman ki 19 haftalık olup hareketlerini hissetmeye başladım, o zaman gerçekten rahatladım. Geçici bir dönem sanırim. Senin haftalarında bazen daha yoğun bazen aklımdan geçen bir düşünce şeklinde oluyordu kaygılar. Kendimi telkin etmeye çalıştım bebeğin iyi ve sağlıklı olduğuna ilişkin. Ve neden insanların sürekli doktora gitme isteği olduğunu da anladım o dönem 😂 Yine de çok gitmedim. Kaygıların olması çok doğal ama seni ele geçirmesine izin vermemeye çalış 🌸