Bende kaset test aldim yok denilcek kadar silik çıktı. Bekleyemedim 15 gun öncesi gebelik testleri varmis onlardan aldim cift cizgi cikti yine ikincisi silik cikti ama cikti yani. Ertesi gunu lan verdim 11,58 çıktı uarin tekrar kan vermem gerekicek. Zaten kan degerleri 5 in uzerinde olunca gebelik oluyomus ama doktor dış gebelikde olabilir dedi cok rastlanan bi durum oldugu icin uyardı.bu benim ilk gebeligim beni anlarsiniz belki ben gercekten kalbden saglikli bi gebelik oldugunu hissediyorum ve buna inaniyorum. Insallah da öyledir. Sizde daha cok yeni gebelikte anne adayi bunu hisseder mi?