asmr Kızlar merhaba ben 16 haftalık hamileyim ve nerdeyse 2 2.5 aydır mantar var fitil kullandım biraz geçti ama sonra yine başladı bu sefer çok hafif bir kaşınma ama tam geçmedi ve akıntı da oluyor akıntı o kadar çok olmuyor ama yine de var
portakalcicegii asmr merhaba sizdede idrar bitiminde yanma oluyor mu ? Yoksa sadede kaşıntı mı ? Başka şikayetleriniz var mı ?