Deryaaymn Merhabalar 1 aylık gebeyim karın ve kasık ağrım devam ediyor normal mi sizce sizde belirtiler nasıl☺️
MSU21 Deryaaymn o agrilar bebek buyuudkce hep oluuor ozellikle ilk 3 ay surekli yasayacaksin. Tabi baska bir durumun yoksa canim yanlis da yonlendirme olmasin. Kontroller normal cikiyorsa dr a soruyorsun ztn soyluyor kasik agrisi normal diye.
selmabttl3 Deryaaymn çok normal cnm bende üç aylık hamileyim hala var o ağrılar kanama falan olmadığı sürece sıkıntı yok