Selin12- Benimde şuan kızımda öne doğru sivri buna bakmıyorum çünkü ilk hamileliğimde geniş bı karnım vardı herkes kızın olcak dedi bnde hep öyle okumuştum öyle olcak galiba dedim 37 ye kadr göbek deliğim bile hiç dışarı çıkmadı oğlum oldu hatta bnce tam tersi eltilerimin de kızlarında sivri bı karnı vardı onlara bakıp benim göbek deliğim hiç böyle belli olmuyor diyodum