Herkese selam, 34 haftalık gebeyim doğuma az kaldı bebisin odasını hazırladık her şeyi hazır gibi çok şükür ama içimde hep bir korku var. Kötü bir şey olacak bebeğimi kaybedecegim gibi. Allahım sen koru yarabbim 🙏😢 sizinde böyle korkularıniz var mı ben mi kötü düşünüyorum bunun önüne nasıl geçebilirim. Sürekli dua ediyorum ama doğum yaklaştıkça korkum daha da artıyor.