RaYaRY Kızlar çok ciddi gaz sorunum var napmam lazım sizin kullandığınız birşey var mı ağrıdan kramplardan uyuyamıyorum
Irooss RaYaRY 11. Haftama girdim aynı sorun bende de var cuma günü kontrole gittiğim zaman doktoruma danışıcam işe yarayan bir durum olursa sizinlede paylaşmak isterim. Umarım hiçbir ek ihtiyaç olmadan kendiliğinden geçer. 🙏🏻
RaYaRY Irooss çok sağolun haber bekliyorum sizden umarım geçer hamilelikte ne kadar az ilaç kullanırsak o kadar iyi