Anne8484 10 gün önce spinal anestezi ile doğum yaptım. Halen agrilrim var ..Cocugu kucaklarken agriyor ,eğilirken agriyor..Belim de çok agriyir sanki bel fıtığı gibi. Bu agrilr tamamen şu zamanda bitti diyenler var mı?Kac gun sürer normal hayata dönmem?
Kksll Anne8484 geçmiş olsun kişiden kişiye değişir benim ilkinde 15gun kambur gezdim resmen şuan bende 7gun oldu doğum yapali doğumdan sonra hiç ağrım olmadı desem yeridir
mehmel54 Anne8484 ben cuma günü doğum yaptım benden 3 hafta önce bi arkadaşım doğum yaptı sezaryen ile 2 3 gün ağrılar zorladı ama ağrısada bol bol yürüdüm dedi şimdi misafir ağırlıyor tek başına bebeğine bakıyor ve misafirliğe bile gidiyor ilk haftadan toparlandım ben dedi
cocoblog Anne8484 13 gün önce bende spinal Sezeryan oldum hala dikişlerim ve belim ağrıyor hemen hemen her gün 1 tane ağrı kesici alıyorum bende 😔
Mercimegim4 Benim 6 gün oldu sızlıyor sağ tarafım sadece arada belimde ikiye ayrılır gibi ağrıyor. 10 güne kadar geçmesi lazımdı sanırım niye öyle oldu ki
nisanur_dgbs Merhaba bende 2 temmuzda spinal anestezi ile sezaryen doğum yaptım. İlk 2 3 gün yardım almadan oturup kalkamıyordum çok zorlanıyordum ve agrim oluyordu. 1 hafta sonra toparlamaya başladım. Ama ne zaman eski haline döndün derseniz 1 buçuk ay sürdü.
Eda2424 2 hafta çok zorlandım sonrasında tüm işlerimi kendim halledebildim sırt ağrısı uzun bi süre sürdü yaklasık 1 yıl kendimi zorladığım an sırtımda ağrıyı hissediyordum