Burda aylarca hikayeler okudum bende yazar mıyım Yaa derken 6 gün önce sezeryan ile oğluşumu dünyaya getirdim. Sizlere tek tavsiyem doğum şekli,iğnesi, anestezisi vs bunlar önemli değilmiş. Önemli olan sonrasıymışNeyse konuya gelelim 🤗 Sabah 7 de hastanedeyim önce serum taktılar daha yarı bile olmadan aşağı indirildim çok korkmuştum hele şu spinal iğnesi Ay ödüm yarılıyordu🤣girer girmez otur başını önüne eğdir omuzlarını aşağı çek ve kıpırdama yoksa defalarca denemek zorunda kalırız tek seferde olsun dediler. Omuzum dan biri bastırdı erkek olması beni çok germişti girer girmez neyse iğneyi vurdu. Damar yolu daha çok acıyor acı hissetmedim, sonra birden sol ayağıma diken batar gibi tepki verdi Ay ayağım dedin korktum🙈 hadi hemen yat başlayalım dediler yattım hızlıca ama erkek hemşir sonda mı taktı aiben uyuşmadım hayır hayır falan dedim panikledim nedense boş boşuna halbuki sondam takıldı bile hissetmedim. Hissediyorum diye sesleniyorum derken doktorum sakin ol yoksa genel yapmak durumunda kalacağız ve ben bunu istemiyorum bebeğin için hadi sakinleş bizde gerildik dedi. Sakinleştirici verdiler o sırada sanırım pamuk gibi oldum 5 dk bile sürmedi oğlumun sesi….of allahım yok böyle bi huzur sonra temizlediler yanağıma koydular resmen cennet kokuyor yaa koku başkaaaa💙 o yukarı çıktı derken 10 dk sonra ben çıktım. Emzirmeye çalıştım falan yapamadım ebeler tutturdu ama süt gelmedi ona da stres oldum. Ayağa 3 gibi kaldırdılar ağrılarım artık hissediliyordu o ilk kalkış evet ağrılı zor ama dayanılmayacak gibi değil herkes kalktıysa bende kalkacağı im oğluma bakacağım dedim kalktım. Yürüdükçe açıldı gaz yaptıktan sonra taburcu oldum. Asıl hikaye bence bu bebeği emzirme tutturma. 3 gün emziremedim göğüsler süt doldu ağrılar ateşler başladı. Biberonla mama verdiler mecbur..emziremediğim için de sarılık başlangıcı oldu Benim hikayem bu kızlar 🙏 pozitif olanı nasıl korku ile negatife çevrilir bunu okudunuz bence 😂 tek tavsiyem emzirme videoları izleyin gebe okullarına gidin yok iğne yok şu bu boş. Emzir danışmanı inız olsun cepte bi kenarda dursun bence❤️ dilerim hepiniz rahatlıkla kurtulursunuz sizden sadece oğlum için dua istiyorum sarılığı atlasın diye💙