Busraclskn61 benim ilk bebeğim gelişemediğini için kürtajla alınmıştı yurt dışındaydım o zaman eğer 2. Çocuk istiyorsan hemen düşünebilirsin temiz rahme bebeğin tutunması ve sağlıklı olması açısından daha iyi demişlerdi ki öğle de oldu ilk adet sonrası oğluma hamile kaldım ve hamileliğim boyunca hiç sıkıntı yaşamadım çok sağlıklı bi evlat dünyaya getirdim 🙏🏻