Kızlarr 5 aylık gebeyim ve 1 hafta oldu olmadı dışkımın rengi yeşil mi desem siyah mı desem o tonlarda emin değilim diye böyle diyorum ama peşecete gördügüm koyu yeşil ve günde 1 kere cıkıyorum ama hiç bir agrım yok araştırdım demir , vitamin hapları yapabiliyormuş ve ben kullanmaya başladım 2 gün gecmede bu şey oldu yaşayan varmı korkmalımıyım?