Merhaba kızlar nasılsınız? Ben ssvd adayıyım ikinci gebeliğim. 40 haftam bitti hiçbir belirtim yok ve artık nefes almakta bile zorluk çekiyorum. Herkes baskı yapıyor sezeryan ol kurtul diye. 😫 doktorum çok iyi biri ama 40 haftadan önce alttan muayene bile etmiyor. Nst de sancım da çıkmıyor. Şu bel ağrılarına dayanacak gücüm kalmadı😞😞 ne yapayım sizce var mı bir öneriniz?