omerim32 ahsennazli on gün gerı cekılmesı seseryandan kaynaklı mı ve her sezeryanda on gun mu etkıler?
ahsennazli Talhaaam bir an once 2 yi geçsinler istiyprum ne yemem lazım ? cnku sancılarım cok oluyo dikiş yerimde fazla dayanacak gibi deyilim sanki
ahsennazli omerim32 evet canm 38 den sonrasını tutmazlar cok benm 2. gebeligim ilki sezeryandı die buda sezeryan olucak bide araya vakitte girmedi sancışarm oluyor daha da erken alınmazsa iyi vala :(
Fundabshn ahsennazli Valla uyuyorum rabbim yardımcım olsun inşallah dua etmekten başka bişey yapamıyoruz ki 😊💐
Talhaaam ahsennazli canım muz ve süt çok iyi diyolar ama daha da küçükler haftası gelince 2 yide geçicek zaten kendi
QueenMommy ahsennazli Son 53 ama doğum seklim belli değil galiba sezeryan isticem bu yüzden daha erkende olabilir çok heyecanlıyımm 🌸☺️🥰❤️