Banada özel böyle birsey söyledi catın dar normal istersen yırtılman Cok olur diye ama devlet hastanesine bunu sadece özel hastane söyler dedi bebek dogum için içinde catı acılır dedi korkma normal olur dedi herseyin normal dedi ama simdi yazdıklarınızı okudum ve cidden korktum