Ftynur dedigim gibi bir rutine otursun diye doktor 12 haftada gel demiştir birde ikili tarama yapar çünkü 12 . Hafta tak vakti oluyor bence sen git 12. Haftada sonra düzene oturt oyle ayda bir gidersin bak özele de gitmiyormuşsun doktorun para kaygısı da yok kimi ozeller her haftada gel der para kazanmak için o tuzağa düşmemek lazım 🌸 bu arada başınız sagolsun