Kızlar 25+2 haftalığım.biraz ev işi yaptım ve belime bi ağrı girdi oturduğum zaman kalkamıyorum sağ bacağıma tek yüklendiğimde boşluğa basar gibi oluyorum boşanıyor resmen bacağım,kalçam ve sağ bacağım diyebilirim,normal mi? Ve akıntım çok bir süredir.aynı zamanda bebeğin sıvı azlığı problemi yaşıyorum perinatoloğa gidiyorum.bebeğin hareketlerini de az hissettim bugün