38+3 deyim sabahtan beri kasıklarım ve belim ağrıyordu zaten biraz önce alt tarafımdan sonra birşey çıkacak gibi oldu kasıklarım çok ağrıdı tuvaletim var gibi hissettim tam klozete oturdum sanki kontrolüm dışında aktı ama rengi açık sarıydı su mu değil mi bilemedim duşa girip çıktım hala arada kasıklarım ağrıyor size bunlar doğumun habercisi mi