Belguzar123 İyi akşamlar hanimlar bu ay yumurtalayi gordum şimdi adetime 10 gun var ovulation testlerim hala daha cok kirmizi cikiyo hamilelik olabilir miyim lütfen bilgisi olanlar yardimdi olsun
Belguzar123 ilkimgamze sanirim evet bu ay cok sıkı takip yapmadim ama yaptimda ilk başta baya koyu cikiyodu sonra birinde hafifleşti yapmayi biraktim bende yani 3 gun takip etmişimdir
ilkimgamze Belguzar123 Ya daha önce yumurtladığını sandin ama yumurtlamadın daha yeni yumurtlayacaksin ya yumurtlama gördüğüne eminsen çatlamadigi için koyu çıkmaya devam ediyordur ama eger catladıgına eminsen o zaman yeniden yumurtlama veya gebelik olabilir bu ihtimallerden biri
Belguzar123 ilkimgamze inşallah hamileliktir hamilelik testi de yaptim iki gun arka Arkaya cok hafif bir cizgi cikti ama cikti yani inşallah oda koyulaşir
ilkimgamze Belguzar123 Eğer ilk 10 dakika içinde silikte olsa çıktıysa var demektir. Ama yine de adetin geçmesini bekleyin kimyasal gebelik filan da olabilir