Arkadaşlar 30.11.2021 32. Haftamda raporum başladı 5 haftalık bir rapor sonra tekrar yatacak bu 5 haftalık tutar 2021 asgari tutardan yatacak fakat geriye kadar 11 haftam 2022 asgari tutardan mi yatacak. Ve 16 haftalik rapor parası alan oldumu bu yılda ne kadar aldi