Senibeklerken Kızlarr benim bebiş 35+3 günlük. Ama hâla dönmedi. Kafası sağ tarafta duruyor. Herkes artık o dönmez sezaryan olursun mecbur diyorlar. Benim yaşadığımı yaşayan varmı acaba?
Efsane Senibeklerken 33-35 tersti. Sonra döndü. şimdi Doğum kanalına 1/3 yerleşmiş. Bol yürüyüş yapın. Bununla ilgili bi posta detaylı yazmıştım ben bakabilirsiniz profilimden belki işinize yarar
Fulyag Senibeklerken 30. Hafta kontrolümde yani geçen hafta doktor döndüğünü söyledi umarım değiştirmez artık yerini