Nslhn15 ipek_45 daha yeni verdi ama gün aşırı kullan dedi çokta lazım değil şuan dedi ama ben ilk cocugumda sanki daha erken başlamıştım anlamadım bende
minnakkuzumm ipek_45 bana 24te verdi ama kan degerlerim baya düşmüş. geç kaldık yani.simdi günde 2 tane iciyorum.
ElifT816 Verdi ama büyük tuvaletim, terim, akıntım vs değişik kokuyor onu kullanınca o yüzden doğru olmasa da seyrek kullanıyorum.
nazlisucan ipek_45 ben hamileliğin ilk gününden beri 1 gün içiyorum 1 gün içmiyorum. Şu an 34 haftalık kan değerlerim güzel.
Fundish Kaçıncı haftamda başladım hatırlamıyorum ama 36.haftamdayım içmediğim bir gün bile olmadı .düzenli kullanıyorum .ferro gibi bişi vermişti şişkinlik kabız rahatsızlık ne varsa yaptı ! Doktoruma söyledim değiştirdi gyne ferro sanol kullanıyorum çok rahatım artık.idrar kokusu vs azaldı şişkinlik yok gayet memnunum bundan .diğerinin yan etkisi maleaef cokmuş
AzraninAnnesiii Bende 13. Haftadan beri her gün kullanıyorum ferrum verdi hatta 3 hafta önce falan günde 2 ye çıkardı 35+5teyim şuan 🙌🏻