ahed25 Merhaba .. ilk bebeğimde normal epidural doğum yaptım özel hastanede ama çok zor bir doğumdu .. şimdi hamileyim 7 aylık hala karar vermedim acaba devlet hastanesi mı yoksa tekrar özel ve epidural ..