Asyaburcin siz bilirsiniz tabii ben de sizin gibi düşünüyordum 3-4 gün ara ara sancılarım oldu çalışıyordum yorgunluktan diye düşünüyordum oturamaz hale geldim hala çocuk büyüdü ondan sanırım diyordum takı bir cumartesi gecesi beni ağlatan geçmeyen sancılara kadar artı birde mide bulantısı eklenmişti devlet hastanesi acile gittim. Malesef burda pek ilgilenmiyorlar sadece kan idrar aldılar enfeksiyon dediler serum taktılar. Pazartesi doktoruma gittiğimde öğrendim ki açılmam başlamış ve düzenli sancılarım vardı hemen yatışım yapılmıştı.. Sancıların ilerlerse ihmal etme 😊