mavisssanneee Kızlar SAKARYA ve çevresinde memnun kaldığınız gerçekten işinde çok iyi olan doktor öneriniz varmı ??
o1anneadayi mavisssanneee ben medar hastanesi Musa Yılmaza gidiyorum cok memnunum gerçekten tavsiye ederim
gizemkrgzl Sakarya adatıp Hastanesi’nde Bülent duran kesinlikle öneririm çok ilgili ve gereksiz insanı korkutmayan yapısıyla çok rahatlatıyor
o1anneadayi guly1 hastaneden de doktordan da memnunum ama doğum ücreti hakkında bir bilgim yok malesef ama perşembe günü kontrolüm var gidince soracağım bilgi veririm size de
o1anneadayi BBabyy gayet uygums ya ama artmıştır simdi fiyati muayene ücreti bile 170ti 215 yapmışlar peki doğum ücretini kimle görüşüyoruz doktorla mi
o1anneadayi BBabyy cok saol canim perşembe günü randevum var gidip soracağım umarim uygundur fiyat orda doğum yapacağım çünkü
keremveannesi mavisssanneee benimde en Büyük soru işaretim bu şu sıralar.doktorum Sedat Umur çok memnunum ama korkuyorum aşırı yoğun bir doktor
ozomom Ben de 30.haftamdayım kanamam oldu doktorum hiç ilgilenmedi doktorumu değiştireceğim medar da İlknur hanımı çok tavsiye eden oldu ama çok yoğun dediler