Durununannesi46 Korona oldum 3.günüm ve bugün 3.trimester a girdim. Çok duygusalım. Ağır geçiriyorum, bu meret beni duvardan duvara vuruyor. dua edin bize anneler lütfen 😞 kızıma sağ Salim vaktinde kavuşayım 😞🙏
Muberenay_25 Durununannesi46 rabbim ikinizide korusun inşallah biran önce sağlığınıza kavuşun inşallah 🤲🤲
QueenMommy Durununannesi46 Geçmiş olsun kuzum Rabbim en kısa zamanda hafif şekilde atlatmana yardımcı olsun Sağlıkla kucağına almayıda nasip etsin bebişini inşallah ☺️🌸❤️
Gizem93 Durununannesi46 çok geçmiş olsun Rabbim şifa versin aklınıza kotü seyler getirmeyin moral çok onemli biliyorsunuz. Bebisinizi sag salim kucagıniza alacagıniz gunleri düsünün 🌺
Gamzerenare Durununannesi46 geçmiş olsun rabbim şifa versin morelini yüksek tut en önemlisi o 28. Haftamda bende geçirdim kronik hastayım aşım yok bide ağır geçirdim kötü bir süreçti ama şükür geçti gitti en kısa sürede iyi olursun inşalalh rabbim yardımcın olsun Şafi adıyla 🙏
Feyzaveannesi Durununannesi46 Çok geçmiş olsun canım benim. Sağlıkla ve zamanında al inşallah kucağına. Ağır geçirdiğini söyledin aşısız mısın?
Durununannesi46 Feyzaveannesi çok teşekkür ederim canım benim amin inşallah 🤲 evet maalesef aşısızım. Ha bugün ha yarın derken Doğumdan sonra olurum dedim sonuç bu 🤷🏻♀️ Belki aşı olsam daha hafif geçerdi ya da geçmezdi bilemiyorum olan oldu artık 😞
Feyzaveannesi Durununannesi46 Aşılı olunca grip gibi hafif atlatılıyormuş siz ağır diyince ordan aklıma geldi. Çok geçmiş olsun canım benim bende geçirdim ama gebe değildim aşı falan da yoktu tabii o zmnlar. 1 hafta zordu sonra geçiyor