Ceyda_00 Arkadaşlar karın bölgesindeki çatlaklar için çözüm fikri olan var mı aşırı derecede büyük ve çok badem yagı kullanıyorum hiç bir işe yaramıyor çok rahatsız oluyorum artık
Merve_KOPUK Ceyda_00 kac haftaliksiniz ve ne zaman basladi catlamaya ?ben 34.haftaya girdim ama suan bisy yok erken mi benim icin henüz
o1anneadayi Ceyda_00 bende 30dayim bu hafta çatladım ve çok hızlı ilerliyor inanılmaz kaşınıyor bende badem yağı Hindistan cevizi yagi kullanmıştım ama demekki çözüm değilmiş 1 haftadır catladigindan beridir de kantaron yağı sürüyorum
zeeynepp19 Ceyda_00 26 da tek çizgi çatlakla başladım 32 oldum şuan alt tarafım baya çatlamış durumda. Yağ - krem - vazelinde sürdüm fakat yine de çatladı 😤🥺
FatihBatur Merve_KOPUK 34. Haftadayım bir günde çatladı yukardan bakınca birsey görünmüyordu aynanin karışısinds karnimin alt kısmında kocaman mor mor çatlakları görünce şok oldum
Canan1234 Merve_KOPUK 37 haftaya kadar hiç Bi çatlağı yoktu Bi sabh masalah karnım haritaya döndüğünü gördüm malesef n kullanırsanız kullanın catlamayi durdurmuyor
Merve_KOPUK Arensmom_ hmm anladm elimden geldigincr nemli tutmaya çalışıyorum ama kısmet bakalm 😊 kaşınıyo mu peki o süreçte
Merve_KOPUK FatihBatur bende inceliyorum sık sık suan bisy yok ama zamani geldi demkki benimde yasayip görcz bakalm ama genetiklede alakasi varmis sanirim biraz benim annemde minik bi çatlak dahi yok insallah ona çekmişimdir 😂😂
Arensmom_ Merve_KOPUK üfff hemde nasıl yani elimden gelse karnımı parçalarım ama iz kalmasın diye kaşımamaya çalışıyorum. Dayanılacak gibi değil bende ki canım
Esrasafak34 Benim 37de basladi catlamaya, 38deyim suan. Altta birkac tane ince çizgi oldu. Sadece vazelin kullandim, bence saglam ise yaradi bu zamana kadar. Tavsiye ederimmm
FatihBatur Merve_KOPUK insallah çatlamaz :) benim ilk oğlum da hicccc krem yağ mag hic birsey sürmedim ve bir tane bile çatlağım olmadı bu ikinci de 😂masallah o eski halimden eser yok şimdi
NaileCryn Ceyda_00 bn 19haftalıkken çatlamaya başladım karnım göğüse kadar çatladı bacaklarım dizlerime kadar ne pahalı kremler kantorondan tut badem hindistancevizi yağ hiç bir işe yaramadı cildiye dedki vücudun çatlamaya meyilliyse ne yaparsan yap işe yaramaz dedi boşyere uğraşmayın hamileliğinizin tadını çıkarın bebek olunca değer bee ona herşey değer diceksiniz emin olun doğum yapalı 2ay oldu aynanın karşısında üzülmüyo deilim 6ay sınra çatlak tedavisine başlıcam önerebilirim hepsi yok olmasada görünüm dehşet azalıyor
kcnr Merve_KOPUK valla benm 36. Haftaya kadar yoktu şuan çok kötü oldu ☹️Bir günde çatladım sanki ve devam ediyor