Bende kullandim 4 hafta kadar kanamam oluodu cunku baya yagli bir igne vuran hemsire yavas yavas vurursa pek sikinti olmuyor ama hizli bir sekilde vurursa kalcani hissedemeyecek kadar agri yanma oluyor bana hemsirem her 15 dkda bir vurulan yere buz koy bes dk kadar dedi yoksa yumru oluyor ve izi kaliyor ben basta yapmadim kalcamda kocaman yesillik kaldi resmen