yunusemreninannesiii Kızlar az bakın ya 🙄 bebişler haraket etmeyip etmeyip sonra haraket etmesı yanı 10 üzerinde olması bebekte bi sorun olmadına işarettir değil mi🤔
Anneblogu Benim doktorum 12 saate 10 hareketin normal olduğunu söyledi birde kaçıncı haftada olduğunuz önemli son haftalarda azalıyor hareketler yer kalmadığı için
Mimik yunusemreninannesiii duzenli hareket saymak icin daha erken zaaten.. Haftaya dek, duzensiz hissetmen cok normal diyor doktorlar… Henuz hareketleri saymaya baslamana bile gerek yok…🥰😘
Anneblogu Gündüz hareket halinde olduğun için bebek uyuyor oluyor akşam dinlenmeye geçince hareket ediyor inşallah korkacak bişey yoktur hareket etmediğini dusundugunde tatlı birşeyler yiyip meyve suyu içip soluna uzanabilirsin