Kansızlık olup sezaryen doğuma giren oldu mu bi sıkıntı oluyormu acaba ben 26 haftalık gebeyim en son kan değeri. 10 du doktorum muhtemelen daha da düşmüştür diye günde iki şişe kan şurubu içiyorum netten baktım doğumda sıkıntı olur yazıyor iyice korktum var mı Böyle olup sıkıntısız doğum yapan🥺