tugbaacng Uygulamaya göre 26+2yim, doktora göre 27. Haftadayım. Hala kusuyorum hem de prilam dr bulantı ilacı içmeme rağmen 😭 sanırım doğurduktan sonra da kuscam 🤪🤢
QueenMommy tugbaacng Kusuyosun ama yememezlik yapma yediklerine dikkat et bebeğin kilosu geride kalmasın kuzum
gunannesiii tugbaacng ben de 27.haftadayım prilam kullanmama rağmen ben de kusuyorum bir sey yiyesim gelmiyor kusamadigim zaman da midem bulanıyor sadece sanırım 9 ay böyle devam edecek
tugbaacng QueenMommy yok yiyorum canım meyve sebze kuruyemiş tüketiyorum hepsini zaten ilk 3 aydaki gibi her dakika cıkarmıyorum, tüm gün iyiydim mesela aksam birden oldu..
tugbaacng okuyor açıkçası tansiyonuma baktırmadım.. 27. Haftadayım eskisi gibi her lokmayi cikarmiyorum ama bitmis de degil malesef..
Sanempolatt 15 haftalığım hala kusuyorum doktor 1 haftaya geçer dedi ama zofer kullanmadığım gün kusmaktan baygınlık geçiriyorum😔😔
tugbaacng Sanempolatt belki geçer canım bana göre 3 ay geridesin normal.. belli bi yerden sonra düzelmeyince hiç geçmiyor zaten…
tugbaacng gunannesiii aslında gün içinde iyiydim 1 haftadır cıkarmıyordum da.. ya bana kim nasılsın diye sorsa iyiyim desem o gün kusuyorum biliyor musun en az 10 kere basıma geldi 😂
ftmtly tugbaacng ben de 27. Haftadayım aynı durumdayız doguma kadsr kullanacagız prilam ama vıcdan yapıyorum bazen
tugbaacng ftmtly valla ben en kötü olduğum ilk 3 aylık dönemde içmedim ilaç zarar vermesin diye. Ama geçmeyince mecbur kaldım. Sordum zararlı mı diye, hayır takviye bu dedi doktor.
Beyza_1760 tugbaacng 5 aya kadar kustum 9. Ayıma grdim ilk günlere göre bayya yokoldu bulantılarım ama halla arada kusuyorum çok zor iniallah geçer bianönce
tugbaacng QueenMommy 1,5 hafta önce yine birden böyle oldum ama 2 gün çok kötüydüm. Bugun de cok iyiydim birden oldu ama suan bi rahatsızlıgı yok cıkarmamıs gibiyim . Sık sık her gün cıkarmıyorum ama yine de bitmedi işte..
QueenMommy tugbaacng Olsun canım endişelenme sen yemene dikkat et bunlar normaldir istersen birdahaki kontrolünde doktoruna söyle prilam diy ilaç verir