Ben yeni evliyim stresten çok sigara içtim . Hamile olduğumu öğrenmeden önce ne düzenli yemek yiyordum ne de sigara içmemezlik yapıyordum . Öğrendiğim gün yemeğimi düzenli yemeye basladım sigarayı 7 ye indirdim hatta bırakamıyorum diye ağladım . 1 haftayı gecmeden 1 e düşürdüm 1 taneyi yakıp söndürüyordum . Bebeğimin 8+3te kalbi durdu kürtaj oldum. Herkes sigaradan dedi ama ben sigarayı bırakmıştım . Kimseye laf anlatamadım bebeğimi kaybettiğime mi yanıyım sigaradan diyenlere bilmiyorum . Ben bebeğimi kaybettikten sonra anladım ki herşey boş o sigara dediğimiz sey bizim zevkimizmiş . Keske bebeğim ölmeseydi diyorum . Bana da ddiler 1 paket içtim bişey olmadı diye , herkesin bünyesi farklı kızlar. Bebeğinizin bünyeside farklı