AdenEva Ben de bugün değişik bi hal vardı. Kalp çarpıntısı, sıcak basması, halsizlik… Hatta tansiyonumu ölçtüm 3 defa. 12 8, 12 7 çıktı genelde.
Doktoruma yazmadım ama şuan yine sıcak basması yaşıyorum ve sırtımda ağrı yaşıyorum. Devam ederse yarın yazacağım doktoruma. O yüzden aklıma geliyor hep böyle şeyler