QueenMommy Erradurum Normal canım doktorun ne dediyse sen ona bak kimseyle kıyaslama bebişini ☺️☺️ Maşallah bizde en son 31 de gittik 1700 dü şimdi 32+3 üm bende 🥰🌸❤️
Hanife_ Erradurum Normal canım ben 33 üm.32+2 de gittim 2300 dü şekerden 2 hafta onde gidiyor yani seninki normal canım