Esraekerrr ben yaptım canim uçakla ama gittikten sonra bir sıkıntı oldu kanama hafif riskim olmamasına rağmen ..bilmiyorum belki evimde olsaydim da olacakti ama ondan sonra yolculuk yapmadım daha simdi 34 olduk ve daha yeni bir yolculuk planımız var bakalm ne olcak yine de dikkat etsen iyi olur..