Sabah 6 akşam 8 çalışıyorum 6 aylık hamileyim artk tek başıma yetişemiyorum hiç yardımcı olmuyor ayaklarm şişiyor bütün gün ataktayım işten izne ayrılmama daha iki ay var ne yaptıysam olmuyor hiç bir şekilde oturduğu yerden kalkmıyor gram acıması yok bu kadar vicdansızlık olur mu hergün bu yüzden kavga ediyrz 😢