Gulsahkayaa36 Merhaba. Öncelikle bebeğiniz hayırlı olsun. Size de acil şifalar dilerim, tez zamanda toparlanın inşallah. 🌼 Ben 21 ay önce 33+3 te 1800 gram 38 cm le kızımı doğurdum. Doğum sebebi suyumun erken gelmesiydi. Yoğun bakıma alındı. Orada kilosu 1600 lere düştü. Solunum sıkıntısı vardı cihaza bağlıydı 2 hafta boyunca. Tam 38 gün kaldı. Bol bol süt sağıp gönderdim eşimle. Zor bir süreç hem psikolojik olarak hem bedenen. Rabbim yardımcınız olsun. Ama şunu size gönül rahatlığıyla diyebilirim ki onlar çok güçlüler. Merak etmeyin, siz kendinize iyi bakın, iyileşmeye bakın. Doktorları ve hemşireleri çok güzel bakıyorlar orada. 38 günün sonunda kucağıma alabildim. Şimdi kızım 22 aylık olmak üzere. Yaşıtlarına göre biraz kilosu az, zayıf ama sağlığı yerinde. Erken doğduğu İçin göz muayenelerini aksatmazsınız rop muayeneleri oluyor. Kızım gözlük kullanıyor şu an ama başla hiçbir sorunu yok çok şükür. Merak etmeyin dediğim gibi onlar çok güçlü annesi. 🥰 şimdi yine 33+5 haftalık ikinci kızıma hamileyim. Yine erken doğum riskim var, bu aralar ağrılarım da çoğaldı. İnşallah bu sefer vaktinde gelir. Çok geçmiş olsun tekrar güzel anne 🌼