Zeynepcosd ben iki sene önce orada sezeryan doğum yaptım çok memnun kaldım. gerek ebeler gerek hastane personeli çok yardımseverdi. iki gece kalıyorsunuz hastanede. geçen sene covid kısıtlamaları süresinde bir arkadaşım doğum yaptı ziyaretçi bile almıyorlardı. iki gün boyunca içeri giriş çıkış yasaktı. şimdi 30 haftalık hamileyim kontrollere yine orada gidiyorum inşallah bir aksilik olmaz ise yine orada yapacağım doğumu. kayınvalidemin evine de çok yakın olduğu için bizim için öyle bir avantajı oldu. şimdi iki yaşımda oğlum var en azından gece orada kalırlar.