Avbmert38 Bugun kontrolde doktor suyumun fazla oldugunu soyledi..34 haftalk hamileym erken dogum belirtim de yok su fazlaligi sikinti yaratir mi acaba
Poyrazin_annesi Avbmert38 bnmde suyum fazlaydı geçenlerde kontrole gıttım kendılıgınden duzelmıstı. Allahın ıznıyle bısı olmaz ınsalah
Koalamm Avbmert38 bende 34+3 olcam 12den sonra benimde suyum detaylı ulttasondan beri fazla şeker olabilir dendi ama çıkmadı hala suyum fazla artık umursamıyorum doktorum hamur işi falan deme dedi ama yiyorumdayanamıyorum
okuyor Avbmert38 benim de detaylı ultrasonda suyum sınırda çıktı. Gebelik şekeri ihtimali yüksek dedi doktor.
Avbmert38 okuyor benim ilk kez boyle bir sorunum oldu daha once hep normaldi. Bu ara fazla seker tukettm ondan mi acaba
Avbmert38 Selin12- aclik tokluk kan sekerime bakti once. Sonra seker yuklemesine gerek duymamisti. Sadce seker tuketimine dikkat et demisti. Smdi yeniden kan testi istedi
Selin12- Avbmert38 genelde şeker yüksek olunca oluyor birde meyve yemekten kaçın canım şekeri yükseltiyor