Elifoz28 Tugce137 bildiğim kadarıyla zararlı degil zaten doktorunuz uygun görmüyorsa yapmaz eğer yapıyorsa bildiği vardır
Erbe Tugce137 Canim bnm 10 . Haftaya kadar kese etrafında kanamam gözükmesine rağmen ilk haftadan itibaren doktorum vajinal muayene yapti
Deletedmom_33 Tugce137 14. Haftaya kadar vajinal muayene oldum. Kanamam ve lekelenmem olduğu zaman da dahil.
Elifoz28 Tugce137 ozaman bence istemediğini belirt sen istemediğin sürece alttan bakamaz kac haftalık bebeğiniz
Tugce137 Selin12- tamam ama doktor ilişkiye dahi girme dedi düşük tehlikem var daha önce 2 düşük yaptım
Elifoz28 Tugce137 benımde bir düşüğüm var alttan ultrason ile bakıyorlardı bir problem olmamıştı bence takılma çok var öyle bakan sen sürekli uzan WC dısında ayağı kalkma bence
Selin12- Tugce137 canım kendi doktorunu dinle normalde risk yok diyorlar onun için dedim ama eğer doktorun yaptırma diyorsa onu dinlemen eniyisi
Askiletotomsu Deletedmom_33 merhaba kanama ve lekelenmelerinizi nasıl tanımlarsınız Kahverenkliyse düşükten korkmalı mi acaba insan
Elifoz28 Tugce137 progestan kullanıyor musunuz düsük icin ? Benımde kanımda pıhtılaşma var hergün iğne oluyorum sizin kullandığınız bir ilaç var mı
Elifoz28 Tugce137 benımde çok ağrım akıntım var kanamam olmustu 3-4 gün önce ama düsük tehlikesi yok dediler belkide üşütüyorsun o yüzden çok agrıyor