mrs_atalay ben yaptım ama bana sadece 10 dk etki edicek şekilde verildi dozu daha 9 gün oldu doğum yapalı gece 3 de 5 dkda bi sancıyla başladı sabah 8 gibi 3 dkda bire düştü öğlen 1 buçukta hastaneye gittim 8 cm açılma ile yatisim yapıldı normalde verilmicekti ama ben çok ısrar ettim çok uykusuz ver yorgundum 10 dk sürdü etkisi daha uzun veremeyiz doğum anında ıkınamazsın dediler etkisi geçince zaten sancılarım devam etti ıkınmam sıkıntı olmadı dozu az verildiği için