Pinarlina Dünden beri sancım var suyum geldı derken şükürler olsun ki doğurdum ama bebeğim yoğun bakıma alındı solunum sıkıntısı olduğu ıcın suan iyiyim
SilaC Pinarlina gözünüz Aydın sağlıcakla büyütün inşallah 🙏🏻 Neden alındı bebiş solunum sıkıntısı mı var haftası ve kilosu normal aslında
Meleekk Pinarlina gözün aydın canım. Rabbim acil şifalar versin inşallah. Tez zamanda sağlıkla kavuşun 🙏💕💕
Pinarlina SilaC sunı sancı verıldı açılma hıc olmadı bebek de sıkıntıya girdi sona sen karar ver dedıler mecbur bebeğim ve benım için em doğrusu buydu oldum 🙏🏻 Ama şükür kötü değilim suan ilk yürüyüşümü yaptım güzel geçti