Hilalzynp Merhaba kızlar 12 haftalık hamileyim ikinci gebeliğim bu dün gece uyurken bir ıslaklık hissedip kalktm sutyen baya ıslanmış süt gelmişti sağ göğsümden normal mi boyle olması
Eda_Esen Hilalzynp bnmde bugün 20 haftalık olduk bugün fark ettim şaşırdım internetten açıp okudum bi kaç kişiye de sordum çevremden normalmiş sıkma dediler bebek için ilk süt önemli ya orda olgunlaşıp mineral vitamin depoluyor diye düşünüyorum daha da el sürmem paşa oğluma yarasın 🤰🏼
Hmsrln Hilalzynp Benimde 2. Gebelik ve bendede o haftalardan beri geliyor arada 🤷🏻♀️😊 şimdi 27 olduk hala geliyor arada normal yani.
Hilalzynp Selin12- Teşekkür ederim canım çok endişelendim ilk gebeligimde hic gelmemişti yok sıkmıyorum zaten hamileliğimn basından beri cok şişkin ve dokunsan acyor oyle hassas