edb06 hemen anlatayım çok karışık ama anlatmaya çalışacam 🤗 bu ay çok tuhaf bi döngü yaşadım, ayın 2sinde Histeroskopi operasyonu geçirdim ondan sonra kahverengi lekelenme yaşadım günlerce normal denildi, sonrasında takvimimden döngümü takip ettim, diğer aylardaki gibi regl günüm tam vaktinde ama oda 1 gün geldi diğer gün gelmedi az az oldu, sonra reglimin 6.gününde doktor bu ilaca başlattı, 7.günü reglim kesildi, sonra yeniden regl olmuşum gibi başladı ama reglden farklı rengi böyle aşırı koyu pembe gibi geliyor, çözemedim o kadar tuhaf ki, döngümün 11.gününe dönmüş oldu, acaba doktor acelemi etti ki operasyondan daha yeni çıktım, bu gidişle yumurtlamayıda değerlendiremeyecem 😮💨