Minnosbir_Anne Hanımlar merhaba , Hamilelikte hacamat yaptırılır mı acaba bilginiz var mı ve aranızda yaptıraniniz var mı acaba
Trusttheunknowm Minnosbir_Anne Genelde yapmıyorlar. Bir sorun olur da hacamata bağlanır diye. Ama yapılır diyenler de var işinin çok ehli birinde. Tek bir görüş yok bu konuda.
Smyyipek 4 aydan önce düşük tehlikesi olduğu için yapılmıyor diye biliyorum. 4 aydan sonra da karın hizasına yapılmıyor omuz sırt falan yapılıyor sanirim
Minnosbir_Anne Smyyipek bende şuan 6. Ayimdayim düşünüyorum ama net bir bilgim yok yapilip yapılmadığı ile alakalı
Minnosbir_Anne Sevdapl bende hamilelikte önce yaptırmıştım çok iyi gelmişti şimdi tekrar düşündüm ama tabi yapilirmi yapilmazmi billmiyorum
Minnosbir_Anne Trusttheunknowm evet evet dediğiniz gibi tek bir görüş yok bu konuda yaptırılır diyende var yaptırılamaz diyende var ben bunu bir doktor ile görüşsem iyi olucak
Minnosbir_Anne Azram-2144 kesin mi canım peki az önce birisi ile görüştüm sıkça yaptıran biri oda yaptırılır dedi ama🙈🙈
Azram-2144 Minnosbir_Anne evet canım bende yaptırcam tım başım için . Sürekli de yaptırırım. Sordum sana olmaz dedi yapmamak en iyisi doğum sonrası inşallah yaptırcağım32+2 şuan az kaldı nasipse