Zeloss ilk hamileliğimde kalp atışı yoktu, kürtaj oldum. 4 ay sonra tekrar hamile kaldım. Şimdi çok şükür 21 haftalığız prensesimle🙏
Arkadaşım 15 haftalıkken bebeğin kalbi durdu, normal doğum yaptırdılar. Yaklaşık 4 ay sonra şimdi yine hamile. 6 haftalık.
Diğer arkadaşım kimyasal gebelik yaşadı. 3 ay sonra hamile kaldı. Bebiş erken doğmasaydı şu an 32 haftalık olacaktı. 29 haftalıkken doğdu durumu iyi çok şükür 🙏
Arkadaşım 11 haftalıkken düşük yaptı kendi isteğiyle 6 ay sonra hamile kaldı. Şu an prensesi 2 aylık.
Yani demek istediğim şu; Rabbim hayırlı ise eğer nasip ediyor. Kaybettiğinin yerini hemen dolduruyor. Canını sıkma üzülme diyemem. Bende yaşadım çok acı ve sürekli acısı içinde olan bir şey. Kendini hemen psikolojik olarak toparlayıp yeni bebiş için çalışmalara başla bence. Düşüğün andı hemen olur derler, gerçekten de öyle oluyor. Rabbim sana ve tüm isteyenlere sağlıklı gebelik nasip etsin inşallah 🙏