Ays-e-gul Istanbul avrupa yakasında devlet hastanesinde yaptıran varmı, sıra bulamiyorum bir türlü, özel hastanede ücretler hakkında bilgisi olan varmı acaba ? Önerileriniz varmıdır?
Ezgiulucan Ays-e-gul merhabalar. Ben avrasya hastanesine gidiyorum. Atilla okur hocaya ve cok memnunum. 575₺ ye yaptırdım. 🥰
Husna2734 Ays-e-gul canım bende senin gibi randevu almaya çalıştım hatta aldım ama randevuya bir gün kala iptal ettiler yapmıyoruz dediler bende mecburen arastirma ve daha önce rahim filmi için gittiğim bı merkez vardı oraya gittim çok memnun kaldım Hekimoğlu görüntüleme merkezi 450 TL ..
Rengarenkk Ays-e-gul perşembe günü sarıyer hamidiye etfalde yaptırdım. Öncesinde herhangi bi devlet hastanesine gidip kadın doğuma muayene oldum. Perinatoloji için yeşil alan kaydı açtılar. Daha sonra ben mhrs den perinatoloji randevusu aldım. Her gün bakarak buldum tamamen tesadüf. Belki sizde bulursunuz şansınızı deneyin
Ays-e-gul Lavinia21 randevu yu kendiniz mi aldınız yoksa doktor mu yönlendirme yaptı acaba memnun kaldiniz mi
Lavinia21 Ays-e-gul önce normal kontrole gitmeniz lazım ordan kayıt açıyor, tekrar perinatolojiye randevu alıyorsunuz. Ben memnun kaldım
Ays-e-gul Husna2734 ya zaten kontrol için özele gidiyorum birde detaylı için gitmiyim diye düşünmüştüm ama, randevuyu esenlerde bulabildim , belki ordan yönlendirirler diye düşünmüştüm
Husna2734 Ays-e-gul bende senin gibi düşünmüştüm ama malesef dediğim mecburen gittim şükür bı sorun yaşamadım🥰