Kızlar bugün tam 7+0 hamileyim
Son 3-4 gündür sabah 6.30 da içtiğim ilacım var onu içtiğim suyla başlayan yediğim içtiğim sanki boğazımda kalmış gibi mi desem, istifra etmek için küçük dilinize dokunursunuz ya öyle mi desem bı garip hal var üzerimde
Kusturacak gibi de değil ögürtmüyor da
Ama gün boyu ıyyy diye baktiriyor yiyeceklere
He bu arada o ıyyyy hissinin üstüne gidip yediğimde tiksinme falan da yok
Ne garip bı hal bu
geçmesi için n’apabilirim 🥺🥺🥺