CanimBebegim02 Âmin canım inşallah hepimiz, ben bir ara 6haftalikken takildi ayagim düşmüştüm görünmez kaza gobegimin üstüne düşmüştüm yaz ayıydı terlik vardı ayağımda kaldirima cikarken micira takilmistim, bugünde eşimle sabah yola çıkıyorduk eşim ise gidicekti benide anneme birakicakti sabah cig yagiyor ya kaydi ayagim kapıyı açıyordu bineyim diye ama ayagim kayınca bereket dizime denk geldi, üzulduk tabi ama 5 dk geçmeden kipir kipir, minik hanım ultrasinda çok hareketli 17.haftadan beri de hissediyorum bizde 30+4uz hemen hemen aynıyız gelişim olarakta 31+6 şeklinde gidiyoruz, gecmis olsun canim hepimize , amniyo sıvısı katman katman ya baya korunakli minikler ama işte annelik❤