Kızlar bişey sormak istiyorum, benim eşim müzisyen ve yılbaşında Ispartada konserleri var, bende her sene olduğu gibi eşimin yanında olacagim. Kucukde olsa bir göbeğim var ve istediğim elbiseyle topuklu ayakkabı giymek istiyorum. Bel ağrısı dışında bir zararı varmıdır topuklu ayakkabının, 28. Haftadayim bu arada, bilgisi olanlar giyenler vs yorum yapabilir mii