Ikizgebe2 ben akşam yemeğinden sonra hiçbir şey yemıyorum akşam yemeği de 6.30-7 gibi yiyoruz çok acıkırsam çiğ kuruyemiş atıştırıyorum. Ama bu kesınlıkle hamılelık öncesi beslenmeye bağlı kötü beslenen biri hamıleyken de dikkat etmıyor ama dikkat edenler eskisi gibi devam ediyor. Hamılelık fazla yemek yemek değil canım istese bile sınırlıyorum kendimi bebek için en sağlıklısı bu 👶🏻 bir ekmekten tost yapan anneyi de alkışlıyorum ben onu yesem yatsam sabaha kadar uyuyamam 😂😂 mide fesatından ölürüm 😬